Noapte Bună!

  • Vitamina B6
  • Magneziu
  • Hamei
  • Passiflora
  • Melatonină

Organismul uman este programat biologic să funcționeze conform unui orar în care alternează perioadele de somn și veghe. Pentru a ne menține sănătatea fizică și psihică, ar trebui să dormim cel puțin 8 ore pe zi!

În timpul somnului corpul nostru elimină toxinele, regenerează celulele creierului și țesutul pielii, se intensifică producția unor hormoni esențiali.

Din păcate, din cauza modificărilor din societatea modernă, inclusiv somnul are de suferit. Stresul, stilul de viață agitat, cariera sau problemele personale, acestea sunt principalele cauze ale tulburărilor de somn (insomnia).

Insomnia poate implica dificultăți în adormire, menținerea somnului sau trezirea prematură fără a mai putea adormi la loc. Aceste tulburări pot duce la o stare de spirit semnificativ redusă și la indispoziție pe tot parcursul zilei.

Grupurile de persoane cele mai expuse sunt: cei care lucrează în ture, femeile aflate la menopauză, persoanele vârstnice.

Insomnia

  • Declanșează răspunsul inflamator al sistemului imunitar al organismului.
  • Complicațiile pot duce la diabet, boli de inimă, obezitate, artrită reumatoidă etc.
  • Crește riscul de tulburări mintale precum anxietatea și depresia.
  • Stimulează apetitul pentru alimente bogate în carbohidrați și grăsimi și crește pofta de mâncare.
  • Conduce la stări de iritabilitate, lipsă de energie și pierderea motivației.
  • Poate influența programul zilnic normal, împiedicând interacțiunile sociale.

Pentru a obține un somn odihnitor, trebuie urmate câteva reguli:

Nu dormiți în timpul zilei și fiți activi.

Evitați, mai ales după-amiaza și seara, cafeaua, ceaiul și băuturile alcoolice, activitățile fizice și intense.

Mergeți la culcare la aceeași oră în fiecare zi – somnul cel mai regenerant este între 10 p.m. și 1 a.m.

Aveți grijă ca încăperea în care dormiți să fie aerisită și să aibă o temperatură potrivită.

Nu mâncați, nu beți, nu utilizați tablete sau telefoane și nu vă uitați la televizor în timp ce stați în pat și vă pregătiți de culcare.

Nu mergeți la culcare nemâncați, însetați sau cu stomacul prea plin.

Înainte de culcare, încercați să vă relaxați.

OPTISOMN este special formulat pentru a oferi un somn odihnitor și dimineți productive, energizate.

Prin utilizarea unui complex de ingrediente naturale, acest produs îmbunătățește calitatea somnului natural.

5 mg
Melatonină

Este un hormon produs în mod natural de organismul nostru, cu ritm de eliberare în funcție de lumină și întuneric. Producția de vârf a melatoninei are loc între orele 02:00 și 04:00 dimineața, dar cantitatea secretată se reduce odată cu vârsta. Tocmai de aceea, se presupune că scăderea concentrației de melatonină din organism are legătură cu diverse afecțiuni ale persoanelor vârstnice.
Melatonina contribuie la atenuarea tulburărilor de somn(1), la reducerea timpului necesar pentru a adormi(2) și la reglarea ritmului fiziologic al ciclului somn-veghe(3).

(1)Efectul benefic se obține în condițiile unei doze minime de 0,5 mg melatonină utilizare înainte de culcare în prima zi de călătorie și în următarele câteva zile după sosirea la destinație.
(2)Efectul benefic se obține în condițiile unui consum de 1 mg de melatonină înainte de culcare.
(3)Efectul benefic se obține în condițiile unui consum zilnic de 5 mg melatonină.

3 mg Vitamina B6

Contribuie la reducerea oboselii și extenuării, la funcționarea normală a sistemului nervos și la menținerea sănătății psihice.

250 mg Passiflora

Induce o stare de calm și un somn odihnitor, crește rezistența la stres a organismului.

125 mg Hamei

Are un efect calmant asupra sistemului nervos și ajută la obținerea unui somn odihnitor.

60 mg Magneziu

Persoanele cu nivel scăzut de magneziu au adesea un somn neliniștit, în timp ce nivelurile normale de magneziu duc adesea la un somn mai profund și mai bun. Magneziul joacă, de asemenea, un rol în susținerea somnului prin menținerea nivelului de GABA, un neurotransmițător care promovează somnul.

Mod de utilizare: 1 comprimat pe zi înainte de culcare, la nevoie.

Somn odihnitor

  • Asociat cu o durată de viață mai lungă și o calitate mai bună a vieții.
  • Îmbunătățește performanța fizică și generală.
  • Sprijină sănătatea generală prin stimularea funcționării metabolismului și a sistemului imunitar.
  • Ajută la prevenirea bolilor vasculare (cardiace).
  • Consolidează memoria, îmbunătățind concentrarea și capacitatea de a învăța.
  • Promovează creativitatea și rezolvarea problemelor.
  • Contribuie la stabilitatea mentală și emoțională.
  • Scade stresul și îmbunătățește starea de spirit generală.

Comandă